duminică, 26 aprilie 2009

cremsnit pana mea!



Ingrediente:
Foi
375-400 g aluat frantuzesc sau foi romanesti cumparate gata facute
Crema
900 ml lapte
115 g amidon
6 oua
250 g zahar
1 lingura esenta de vanilie
o mbanana
.... si nu in ultimul rand, PANA
dar nu o pana oarecare, ci tocmai PANA MEA!
Se imparte aluatul in 2 parti egale (cu ruleta, va rog, mare atentie). Se intind 2 foi patrate cu latura de 25 cm, dupa care te intinzi pe un pat cu latura egala cu a foii, lasi penei tale sarcina de a termina prajiturica
PANA MEA=1. stimulent foarte eficient al activitatii cerebrale, des intalnit in zilele noastre, mai ales in randul tinerilor care inca nu au aflat la ce se foloseste stiloul; 2. modalitate de exprimare a unor stari afective extreme, prin care indivizii "isi arata coltzii" in fatza guvernantilor, a politiei, dar si a vecinilor deranjati de mirosul aluatului proaspat pus la cuptor intr-o tava patrata cu latura de 25 de cm

Exista opinii conform carora PANA MEA ar face parte din categoria "limbaj de cartier", insa in sferele si cuburile academice ale campusurilor universitare s-a inventat unitatea de masura cu acelasi nume. Nu are multiplii, nici submultiplii, exprima doar o cantitate extrema de emotie, de regula nervisori, dracusori, saturatie, disperare etc.
Exemple: 1. Stai in pana mea, ca nu dau turcii!
2. Pana mea, dar eu chiar m-am saturat de mofturile tale, ia du-te la maica-ta acasa sa-ti calce ea camasile
3. E cremsnit pana mea! Zi-mi daca-ti place
4. (de actualitate maxima) E cutremur!!! PANA MEA !!!!!!!!!

Incepand din clipa asta, voi face cercetari intense asupra extinderii notiunii si la alte populatii din lumea civilizata. Sunt curios de exemplu cum se exprima portughezii sau rusii cand e vorba de asa ceva.
Lansez cu aceasta ocazie si concursul cu tema "PANA MEA - traditii si obiceiuri internationale", faza locala. Inscrierile se fac prin intermediul comentariilor la postul curent. Solicit seriozitate maxima, parerile pertinente fiind nominalizate la sfarsitul lunii iunie a.c., cand va avea loc si premierea. Pentru nelamuriri, adresati-va mie, PANA MEA!!!!
Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu