miercuri, 26 octombrie 2011

MISHULE, SPALA-MA PE SPATE!

Din ciclul "Romania e o tara prea libera, dar cu ceva umor", mi-am adunat un strop de rabdare sa comentez o adresa de web pe care am zarit-o zilele trecute pe o masina in metropola dobrogeana.
faobaiecumishu.ro
Imediat ce-am ajuns acasa, desi stiam ce vinde firma a carei masina o vazusem eu, am intrat pe site, ca sa vad cat de mult ii poate duce mintea pe unii. Dezamagit un pic, mi-am dat seama ca impactul initial nu a avut deloc continuitate, partea haioasa a vanzarii de obiecte sanitare neregasindu-se pe pagina web cu pricina. Decat in denumirea ei.
Dar.... mi-am antrenat eu un pic imaginatia, doar pe baza imaginii de mai jos. Si sa vedeti ce povestioara mi-a trecut prin bibilica.


Asadar, il avem pe Mishu, individ serios, vinde cazi probabil. In orice caz, castiga cinstit banutzii de-o paine pentru copilasi. Daca-i are. Ca daca da, atunci sunt sanse mari sa aiba si o consoarta. Care consoarta a lui Mishu, daca exista, ar fi firesc sa-si declanseze din cand in cand gelozia pentru faptul ca Mishu isi declara peste tot intentia de a face baie cu... ORICINE ALTCINEVA !
Firma lui Mishu inca exista, invitatia lui de asemenea. De unde putem trage concluzia ca respectiva consoarta nu e sau nu mai e, dar in niciun caz n-o sa fie vreodata. Evident, o exceptie in sensul asta ar fi o raritate, dar nu pot sa cred ca daca domnul Mishu ar fi atat de norocos, altfel n-ar fi fost fabricant de cazi. Apropos, stai sa-mi caut diacriticele... un fabricant de căzi se numeste cădar, nu?
Revenind la site-ul cu pricina. La prima vedere, Mishu nu e chiar atat de badaran, sa stiti. El nu doar face invitatii la o scaldaciune, dar si furnizeaza informatii suplimentare. Deh, sa stie omul ce si cum, nu? De exemplu, avem un link catre "acasa", care probabil ne raspunde foarte direct la intrebarea: unde pot face o baie cu Mishu?
Ar mai fi:
-despre noi -> Care "noi"??? Am ramas un pic socat la faza asta, serios. Am crezut initial ca e vorba de o orgie. Insa cu siguranta noi=Mishu+cada
-produse -> In mod firesc, nu tre sa te duci la baie cu Mishu cu samponul luat in posheta de-acasa, il gasesti acolo. Plus burete, spumant, gel de dus, lumanari parfumate, dildo etc.
-servicii -> Nu am idee daca-mi citesc copiii blogul, asa ca mai bine ma abtin sa dezvolt partea asta. Poate e vorba de servicii de desfundat. Cada, desigur!
-showroom -> Mmmm... ce delicios suna. Auzi, cica showroom. Nu te bagi direct in cada cu Mishu, omu' iti satisface si placerea preludica a privitului catre toate exponatele. Intelegem ca sunt mai multi de Mishu. Dar numai daca te tzine buzunarul sa ai asemenea pretentii. Take a free tour, make your choice!
-cariera -> Lol, poti sa te reprofilezi dpdv profesional. Trimite cv-ul la spala_ma_pe_spate@mishu.ro. Cerintele postului nu sunt necesare, le-a verificat Mishu cand ai facut baie cu el.
-contact -> Normal ca e necesara programarea! Credeai cumva ca Mishu duce lipsa de clientela?? Si logic, bunul simt al dumnealui il obliga sa schimbe apa in cada simultan cu clientul, prin urmare, suna si fa o programare. Si un dus de-acasa eventual, nu te duci ca nesimtitu'/a' la Mishu in cada daca nu te-ai spalat de vreo saptamana sau doua.
Stop, nu mai divagam pe seama saracului Mishu. L-am chinuit destul. In fond si la urma urmei, numele de website, fie ca e incredibil de idiot ales, fie absolut genial, are, in ambele cazuri, toate atributele necesare pentru un impact deosebit asupra celor care-l vad: este tinut minte si starneste curiozitatea. Si la urma urmei asta e scopul in marketing, nu? Bravo, Mishule!

2 comentarii:

  1. daca te uiti atent pe site cred ca vezi si poza lui Misu facand baie

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi sa nu primesti o scrisoare de amenintare :)) ca-i strici afacerea omului. eu una-s multumita de reclama, dar nu toata lumea gusta glumite englezesti.
    foarte atent la detalii mai esti.

    RăspundețiȘtergere