joi, 6 octombrie 2011

TITI, NEA TITI !!!

Vecinul meu, tamplar si el, mai are doar un ciocanel...
Mda, se poate spune si-asa, daca ditamai rotopercutanta cu numele de Bosch sau Makita poate fi diminutivitizata. Asa-i, v-ati dat seama: IMI DETEST VECINII!!!
Sa nu ma opresc doar la domnu' Titi, ca deh, pe el ma razbun usor: "dai drumu' la roto dupa 8 seara?? Ahaaaa, nicio grija, am un 5.1 suficient de zgomotos. Un Maiden dat tare e cel mai potrivit in cazul asta! >:)" Foo2-10gura de nesimtit, sa vezi ce pot eu cu doar cu uinampu'!
Ceilalti vecini insa... Dar hai sa fac oleac' pe analizatoru' profilului de tzaran de oras. Ai auzit de Dancu, dragul meu cititor? Daca nu, sa-ti zic eu cate ceva: teoretic e un sat, indicatorul de intrare in localitate e pe acelasi stalp cu Iasi taiat. Practic eu un fel de anexa, care probabil in viitor va fi inghitita de domnu' Gheorghe N., pesedistu' fruntas. Dar asta nu ne preocupa prea tare, ca la cati venetici are metropola moldoveana, nu mai conteaza inca cateva sute. (nu ca eu as fi altceva, doar mi-s bucovinean, lol)

In Dancu locuiesc tzarani, de la tzara adica. Am un deosebit respect pentru tzaranii care tzaranesc pamantul, animalele, gospodariile, dar ma transform intr-un bulgare fierbinte de ura cand intalnesc tzarani care SE tzaranesc. Cum sunt astia? Iaca pozna, stii si tu! Vorbesc de predecesorii paparazzilor, dar care fac asta ca voluntariat, fara bani.
-Cine s-a mutat frate la parter la ap 2? E aici de aproape un an si noi inca nu stim nimic de el!!! (Da-ti seama ce tare m-am amuzat cand am aflat ca toata scara vuia in intunericul necunoasterii... imi soptise o pasarica cum ca se trecea de la faza de intriga la cea de panica)
-Ah, are lumina aprinsa la bucatarie si draperiile nu-s complet trase, ia sa vad ce-nvarte vecinu' :-> (Intr-o buna zi, de-o sa am stare convenabila si niste pantaloni usor de dat jos de pe mine, zau ca-i arat bombasticul meu bottom unuia pe care-l surprind ca e cascat pe fereastra mea)
-Azi dimineata avea ferastra deschisa, l-am auzit ca vorbea la telefon cu cineva si injura ca la usa cortului. Dar asta-i frumos??? Rusine! (Ah, da? Stai sa vezi ca la urmatoarea faza similara, o sa va barfesc extrem de decent la telefon, dar imi iau microfon si statie de amplificare!)
-Iaca ce-am ajuns, sa tai eu buruienile din gradinita lui.... Le-as lasa sa creasca aiurea, sa vad daca se simte sa faca treaba asta singur (Nu zau??? Boule, stia toata scara ca am fost plecat 6 LUNI de-acasa! In afara de asta dom' Titi {chiar ala cu Bosch-ul comenta}, spatiul din jurul blocului e al intregii scari, deci nu te mai cufuri pe matale. Si da, daca las dreacu buruienile sa creasca, inseamna ca NU-MI PASA! E vreun bai?)
S-a gasit intr-o zi unul sa-mi invoce ideea de "convietuire la bloc". Si l-am lasat sa-si faca damblaua vreo 5 minute. Dupa care i-am adaugat precum o erata, cateva idei: "Asa e, nu-s cel mai bun vecin din lume, ca nu fac aia, aia si ailalta la fel ca restul. DAR!!" si in continuare i-am povestit vreo 2-3 din patzaniile mele enumerate mai sus cu liniutza. Si am plecat, da, fara sa privesc peste umar, la fel cum si-a parasit Daniil Sihastru cochilia din Putna cand i-a luat EON-u' curentu'.
Mai e si faza-n care domnii mei vecini nu se pot rezuma doar la un banal si politicos salut, intotdeauna au ceva de adaugat: salut vecine, ce mai faci?, buna ziua, vedeti ca am inceput curatenia pe scara (pfuai, asta e o amenintare cumva????? sau o aluzie????), buna ziua vecine, noi ne-am facut toti termosistem, matale cand ai de gand sa ti-l faci?
Din nou foo2-10gura de ingrat, ce dracu te tot amesteci in viata mea???? Imi ceri, indirect sau nu, socoteala in ce priveste modul cum imi cheltui eu banii????
Ma rog, n-oi fi eu vecinul ideal, dar stiu sigur ca nu-mi bag botu' in viata celorlalti DELOC. Iar daca ii deranjez in vreun fel, o fac doar ca sa le platesc politze!
Nu prea cred in viata de apoi, in reincarnare, in fantome, dar zau, daca ar exista, tare-as vrea sa fiu un Casper malefic si sa le bantui vietile penibile. Pana o sa-mi devina colegi de Iad. TOTI!
A devenit cea mai mare dorinta a mea sa-mi fac o casa pe imas intre oi sau chiar in Sahara. Sunt absolut convins ca bietele ovine sau camile babuine se vor uita pe fereastra mea absolut dezinteresat. Intrucat inca nu mi-am gasit "nevasta cu care sa-mi fac o casa sau care s-o aiba deja" (vorba maica-mii, care s-a transformat in agentie matrimoniala de vreo doi ani), nu-mi ramane decat sa astept ziua judecatii vecinilor mei, cand voi purta o mantie transparenta si voi pluti tacut prin peretii antiseismici ai blocului in care inca stau. Sau poate gasesc, cat sunt inca in viata, o solutie sa le fac creierele netede terci. Un pic, nu mult.... cat sa fiu eu multumit >:)
Inchei aici, cu o nota de subsol imputzit de bloc: Sa ma ierte cei care impart scara A cu mine si cu care n-am absolut nicio problema.


Fiti buni si fiti nebuni. Sau invers.

Un comentariu: