sâmbătă, 17 iulie 2010

Din ciclul "faze penibile in plina canicula": Mi-am furat bicicleta !!!

Mai are rost sa dezvolt titlul? Ha ha!
M-am dus cu bicla la magazin, sa-mi iau niste de-ale gurii pentru uichend. Ca de obicei, am legat-o de un stalp, de fiecare data executand ritualul precum un cowboy care-si priponeste martzoaga inainte de a intra in saloon.
Toate bune. Fac cumparaturile, ies cu traista, dau s-o descui. Stupoare: s-a stricat incuietoarea! De fapt in situatia de fata de poate numi descuietoare. In jurul meu, niste copii, biciclisti si ei, se tot certau: cine ramane sa le pazeasca pana intra restul in magazin. "Uite, vezi? Domnul si-a lasat bicicleta afara fara probleme", zicea donshoara care picase din pacate pe post de paznic. M-am uitat la ea si i-am zis zambind: "Da, dar a mea e legata, asa de bine, ca n-o mai pot descuia acum".
Saraca fata n-a prea inteles problema mea, insa a ramas botoasa de paza la biciclete.
In cele ce urmeaza, va voi explica in cativa pasi, cum se fura bicicleta personala.
1. Am solicitat un cleste chiar de la magazin, ca aveau asa ceva. (btw, casa mea e la 150 de metri de magazinul cu pricina, dar mi-era prea lene)
2. Clestele se tine ferm, cu dreapta. Sfat pentru stangaci: use a mirror!
3. Din cand in cand ma uitam la ceas, cu gandul sa termin repede treaba si sa nu ma prinda cineva. Da-ti seama, nu era mare minune sa ma ia careva la intrebari de ce fur biciclete ziua in amiaza mare :D
4. 10 minute si gata treaba !
5. Multumesc pentru cleste
Cum nu vii tu Tepes doamne....
Vedeti? NIMENI nu si-a pus problema ca era bicicleta mea! This is Romania!
Bye bye !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu