luni, 28 iunie 2010

Arde! Uite cum arde! Dam semnale cu fum sa ne vezi de departe


Buhuhuuu... prietenilor si nu numai
In clipa asta nu-mi pasa daca-mi citesc blogul asta prapadit chiar si dusmanii dusmanilor mei, prietenii falsi, toti ipocritii de pe lumea asta si alte specii fata de care animalele din zoo atlas sunt niste specii superioare.
De fapt, chiar m-as bucura sa crape de invidie unii. Aceia care, dintr-un motiv sau altul, isi gasesc de lucru uneori sa ma judece pe mine, doar din cauza ca nu mai rezista in propria lor piele. (Vezi Povestea porcului pentru detalii)
Ma rog, sa-i lasam pe ei in pace. Acum arde, uite cum arde!!!
Arde, ard, da. Ard in toti porii mei. Ard din toate punctele de vedere. Si de disperare, si de suferinta, si de durere, dar si de bucurie, de fericire, de exaltare.
Sunt in momentul asta probabil cel mai complex amestec de stari umane. Cel putin raportat la mine insumi, in toate etapele vietii mele mirobolante (ah, this word again, i love it :)) ) de pana acum.
Dintre cei ce vor citi ce scriu aici, prea putini vor intelege realitatea mea. Unii partial, altii putin spre deloc, altii vor intelege complet diferit. But who cares???? Si-a pus cineva oare problema ca tot ce scriu aici e doar pentru mine? Posibil, cei care ma cunosc cat de cat. Pentru toti ceilalti... I really don't care.
Ca de obicei, cand sunt intr-o stare ca asta de acum (atentie, n-am baut decat apa! - cei doi litri necesari zilnic, precum imi amintea aseara un ingeras), spun multe si de fapt nu mare lucru. Dar n-am nici cea mai mica intentie sa-mi schimb directia, ma simt foarte bine asa.
Dam semnale cu fum sa ne vezi de departe! Trag s-ajung unde tu n-ajungi. Si chiar trag, sa stii, chiar trag. Pentru ca, daca pana nu de mult, trageam doar ca sa nu imping, acum trag si pentru ca am motiv. Am DECE-ul ala atat de necesar uneori. Il am, il simt atat de profund incat ma doare. Rad si plang aproape ca-n Nicu Labis. De mancat am mancat, dar culmea... nu-mi prea arde :))
Vara asta bat 37. In cuie. Si, la fel ca in cei mai multi dintre anii anteriori, nu simt ca mai adaug ceva. Sunt tanar, doamna.. tanar !! Si inca ce tanar, ca sa vezi.
Prefer sa trec un pic la programul de seara, momentul erotic cu Mos Ene, in care stimabilul face ce face si se plaseaza intotdeauna deasupra mea. Pervers batran !
Asa incat, poate mai apar pe-aici anul asta, sa va gasesc pe toti sanatosi, tineri, voinici si veseli. Dar in special PE MINE !!!! :D
"Dati-mi bratari si imbracati-ma in dungi" LOL, asta nu e pentru mine, complet pe dos decat ma simt :D
HINT: nu va chinuiti sa faceti pe desteptii cu mine (multi dintre voi), nici macar eu nu-mi inteleg uneori filosofia. good luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu