vineri, 21 mai 2010

MAI PLOIOS


S-ar presupune ca, dupa atata pauza, e absolut firesc sa revin pe-aici fie cu un mesaj deprimant catre natiune, fie cu unul exaltant. In clipa asta ma gandesc ce subiect sa pun postarii, n-am idee. Aproape 250 ml de vin isi fac efectul, nu crezi?
Ma rog. Am trait o nebunie, cred ca acum s-a terminat. E momentul sa ma regasesc, in fiecare detaliu al casei mele, al jobului meu, in fiecare secunda a vietii mele. Obositor. Dar necesar.
E de rahat sa nu vrei sa dai cu piciorul sanselor care ti se ofera, dar sa-ti dea sansele doar suturi in fund. Dar na, asta-i viata. Vine un weekend ploios cica. Da' chiar m-am saturat de ploaie, desi e placuta. Vin vremuri grele cica, mie nu-mi pasa. Dar detest faptul ca, in ciuda crizelor financiare si nu numai, multa lume o cauta cu lumanarea si se crizeaza, financiar si nu numai!!!
Da' ce dracu aveti fratilor, nu va este bine? As intelege sa fie situatii fara iesire, cum am auzit zilele astea. Ea intr-un loc, el la jdemii de km distanta. Asta da, e clar, poate duce la ruperi definitive. Cu cat e mai mare distanta, cu atat ne tulbura perceptia si dorintele. Dar de la fleacuri? De la orgolii? Hai sa fim seriosi. Adica voi, ca eu sunt.
Mmmm... am colindat cararile bachice cam mult, nu? Sau na, cine n-are rabdare, sa plece la tv, eu mai scriu.
E negura afara. Se intunericeste. (lol, ce tare suna, n-am mai auzit de mult :)) )
Evaziv si ametit. Unii asa m-ar caracteriza pe mine. Dar cine crede ca mi-am schimbat viata? Cine crede ca in lumea mea e totul cat se poate de clar si aranjat?
Nu ma crezi? Nu-i nimic, poti sa verifici sau nu. Iar in a doua varianta, n-ai decat sa imi intorci spatele, eu unul stiu ce-i aia coloana vertebrala.
O am, o posed, o detin. E a mea si sunt mandru.
Iar ploua in draci! Azi am tot iesit si cat am stat sub nori, a plouat tot timpul. Cum intram undeva, cum se oprea. Na, acum s-a facut dreptate: sunt acasa si totusi ploua.
Mmmm... nu mai stiu ce sa scriu. Ascult guerrilla Fm si stiu ca inca cineva mai asculta cu mine. Si asta chiar conteaza, desi poate pentru altii e un fleac.
Bine, asta e, ma opresc, nimeni nu ma mai asculta. Toata lumea doarme. Doar eu, guerrilla si inca cineva nu. Somn usor, adormitilor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu