joi, 7 mai 2009

gol

zi plina
vant, ploaie, munca, mult calm (ma surprind pe mine insumi), animatie, veselie, tot tacamul
vorbesc chineza mai nou, m-am facut poliglot, auzi tu? cine mai e ca mine? ;;)
aparent, gasesc si alti chinezi in jur, imi dau impresia ca pricep ce zic, dar tare ma bantuie gandul ca dau din cap a DA doar din politete
sau ce dracu or fi avand cu mine?
ma autovictimizez acum, nu-mi sade bine
vreau sa beau, de fapt vreau sa ma ametesc fara sa beau
de s-ar putea cu iaurt, am o tona!
un suflet cald langa mine, soare, liniste, e ceea ce vreau acum, nu doar in seara asta
am ajuns intr-un punct de cumpana, o rascruce
e greu, nu vreau insa sa cedez
am cedat la toate pana acum, am renuntat si mi-e greatza
nu mai vreau
traiesc surd, traiesc sec... oare pana cand??????
stii tu oare?
as vrea sa.... si sa.... si din nou sa...
de fapt vreau, nu as vrea, de ieri am devenit OM
noapte buna, am aberat destul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu