luni, 12 noiembrie 2012

Seara cultururala de garaj (inc)

Da, seara de luni. Sordida. Ce zic eu, e morbida de-a binelea! Daca nu chiar electorala. Izgoniti probabil de catre iesenii obositi de prin esplanadele targului (sau poate chiar de prin Bremen), o gasca bizara de muzicanti ambulanti s-a aciuiat de ieri seara la usa unui garaj ruginit in cartierul-sat in care imi duc eu zilele. Am crezut initial ca au pierdut saracii un pariu sau vreo partida de poker de-au ajuns s-o tromboneasca lautareste la ore friguroase de toamna. Dar ti-ai gasit, azi au luat-o de la capat. Ciudat e ca nu vad nicaieri vreun slogan uselist sau pedelist. Ceea ce ma face sa cred ca e pur si simplu o scapare a sistemului. Pe astia nu i-au racolat in campanie. Inca. Dar si ei prostanaci, nu doar Geoana. Ar putea face parale bune trambitand dupa vreo duba vopsita in pungi de faina si sticle de ulei. 
Ma rog, de la una la cealalta, ambulantii astia nu canta chiar rau, initial era cat pe ce sa cred ca a dat drumul vreun vecin la maxim la 10 prajini sau Bregovici. Pacat ca nu canta si ziua, m-as furisa sa le fac niste filmari/poze spion si sa le pun si eu pe net, sa ma pot lauda cu colcaiala de cultura a satului-meu-cartier. M-as duce acum, dar la cat is de bolnavi unii pe-aici, mi-e ca ma linseaza dreacu' din motive de mai mult de 10 clase pe care le posed. Ahaaaa!!! Scoala de arte si meserii, asta tre' sa fie. Mai putina meserie, mai multa arta. Las' ca-i bun. La urma urmei si furnica robotitoare a fost candva ofticata pe greierele artist care tinea concerte iarna pe mii de euro in vest. Sa ma oftic si eu, na! Ohooo... ci trompețîcă uăi!!!! 
Pana la finalul zilei voi ajunge probabil la toate urmatoarele concluzii:
- nu exista padure fara muzicanti;
- exista muzicanti fara padure, dar nu fara zoo-spectatori;
- in asemenea situatii limita realizez ce asemanare exista intre cuvintele "fanfara" si "fanfaron";
- am toate sansele sa ma mut daca astia mai continua cel putin pana pe 9 decembrie, eu cu geamu-nchis nu stau;
- caut AK47 nou sau sh, cu munitie suficienta; de cumparat sau inchiriat; cu acte in regula au ba;
- voi initia un proiect local prin care, eventual cu ajutorul fondurilor structurale, sa creez imaginea acestui cartier, dpdv comercial: sigla, slogan etc. La slogan deja m-am gandit: "N-ai arte si ai trompeta? Vino-n Dancu si repeta!"

~Si daca dupa toate astea n-o sa ma iubesti deloc, 
jur pe tot ce am mai sfant ca beau benzina si-mi dau foc!~
Ataaaaat.....


Un comentariu:

  1. in locul tau, as cumpara ceva graunte, le-as pune la pocnit cu niste sare si as taia bilete pentru concert. la tine-n balcon: e voie sa fumezi, doar daca nu dai scrumu' pe jos, ai voie popcorn, daca-l mesteci cu gura inchisa, si alte reguli de genul. si uite asa, nu-ti mai dai foc :)

    RăspundețiȘtergere