sâmbătă, 15 septembrie 2012

Come as you are, as you were, as you wish


Drogat fiind dupa o jumatate de zi de munca+somn+shopping, mi-am aruncat ochii in rosul trandafirului din poza de mai sus. Am realizat ca sunt un idiot. Maxim. Sau poate ca altii or fi mai idioti decat mine. De 39 de ani vad trandafiri. Rosii. Si niciodata nu mi-am pus problema, atunci cand am vazut INCA UNUL, ca e aproape identic cu cei dinaintea lor. De absolut fiecare data am zis: wow ce frumos e!
Trecand aproape absurd la oameni, imi dau seama ca, daca as percepe la fel situatia in cazul lor, experientele trecute ar putea fi complet inutile si uitate. Sunt un idiot, repet, pentru ca, atunci cand cunosc un alt om, aproape niciodata nu am aceeasi reactie ca la vederea trandafirului rosu. Mai degraba, aproape de fiecare data ma cuprinde un sentiment de "been there, done that", chiar daca sunt absolut constient ca diferentele dintre oameni sunt mult mai evidente decat cele dintre florile aceluiasi soi. 
WTF???? Ce se intampla cu noi????????????????????
PS: multumesc autoarei fotografiei pentru caramida revelatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu