miercuri, 16 septembrie 2009

I DON'T GIVE A FUCK !

Revenind in lumea blogului meu dupa o perioada lunga de non-inspiratie, imi exprim profunda indignare fatza de cei care considera ca nu am o atitudine fireasca in ce ii priveste.
Dragi muritori, tin sa mentionez ca EU aleg modul in care reactionez in anumite circumstante, NU VOI ! Tot eu aleg si momentul in care va arat posteriorul sau va zambesc dulceag, avand diverse interese mai mult sau mai putin mascate. De asemenea, tot mirobolanta mea persoana stabileste si cu ce mana tin mausul, ora la care imi pun alarma, parola cu care ma loghez pe theverystupid yahoomail, numarul de straturi ale hartiei igienice pe care o folosex... Ati putea spune ca tocmai randurile astea arata ca de fapt imi pasa. Da, imi pasa, dar numai de faptul ca nu-mi! :D
Asta am vrut sa zic, restul e doar un mod de viata. Sayonara!



Ah, de fapt e ceva de care imi mai pasa: rog caramica blonda care e suparata ca i-am shutit drepturile de autor privind linkul de pe MeTube, sa posteze intr-un comment care-s servetzelele favorite pentru stergerea lacrimilor amare. Si ma voi executa in cel mai scurt timp posibil ;;)

4 comentarii:

  1. Bun. În primul rând, presupun că ceri info despre şerveţele pentru tine.. fiindcă eu nu plâng, mai ales cu lacrimi amare.
    În al doilea rând, nu-s supărată... ştii tu, not giving a fuck .. (plus că am desenat rachete care distrug Pământul, ţi se pare ceva firesc pentru o don-şoară?).
    Şi trei, welcome back.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. don-shoara don-juan sau don-quijotze?
    3. servetzele, batistutze, ciorapei utilizati 3 zile consecutiv, nu-mi pasa
    mananc si plang... mananc
    2. nu mai este, nu stiu ce sa scriu

    RăspundețiȘtergere
  3. tinere.. am rămas fără cuvinte..

    RăspundețiȘtergere