duminică, 14 septembrie 2014

Just do it, motherfucker!

Incantat de o seara in care pur si simplu nu mi-a iesit niciun plan (nu c-as fi avut vreunul viguros), mi-am amintit ca anul asta n-am scris nimic aici. Si probabil ca pana in 2015 nici nu o voi mai face. Instant am decis sa ma redenumesc: "cel bun". Si-ti voi explica, mult stimate cititor, de ce. Rabdare sa ai.
Nu-mi sta in fire sa atac probleme politice, dar devine o obisnuinta sa ma revolt maxim pe societatea romaneasca. Eram virgin la revolutie, creier in cap nu prea aveam, insa categoric de-atunci si pana acum mi-am marit consistent potentialul cerebral. Spre deosebire de imensa majoritate de cretini romani, care, in toti anii trecuti din optzeshnoua si pana acum, n-au facut altceva decat sa tinda spre zero cu judecata. Sa fim seriosi, n-ai nevoie de cine stie ce gargauni in capatzana sa-ti dai seama ca painea pe care dai doi lei de 5 ani incoace e din ce in ce mai mica sau ca iesi dimineata si te intorci seara acasa pentru 2-3 dinari denumiti academiceste RON. Si e clar (prostule care este), cretini au fost, cretini sunt inca.
Trecand la concret, in ultima vreme mi-am intoxicat auzul si vazul cu ticalosiile politice de la noi. Vorbim despre cea mai joasa speta de guvernanti existenta in Europa vreodata, care urineaza impotriva curentului, facand vizite de pupincurism in China si laudand ascensiunea partidului tatuc. Vorbim despre o sleahta inca mare de impertinenti nescoliti dpdv politic nici macar in Groenlanda, care INCA reusesc sa hipnotizeze masa mare de flamanzi cretini. Matematic vorbind, mersul lucrurilor e firesc: cu cat creste numarul idiotilor, cu atat e nevoie de mai putini manipulatori sa-i faca la psihic si sa-i puna sa voteze cu stanga.
Ma rog, as putea sa fiu impuscat sau in cel mai bun caz condamnat pentru ceea ce urmeaza sa spun, dar de fapt e neinteresant cati si ce culoare au aia de se duc sa stampileze. Pentru ca in 2014 alesul poporului va fi decis de unul dintre cei doi poli economici ai lumii, vecini cu noi (China nu se pune, inca): UE+America sau Putin+Duma de stat+KGB.
Prefacandu-ma ca toate astea-s doar povesti si reintorcandu-ma la concetatenii mei, mai zic una si ma duc: vreau sa plec de-aici si sa ma dezic de starea mea de carpato-danubian-pontic. Vreau sa ma uit spre societatea romaneasca actuala la fel cum ma uit la reclama la Aspacardin. Mai vreau sa cred ca nu-mi voi pierde niciodata speranta ca natzia asta se va lumina. Si pentru ca am ajuns sa vreau toate astea, am devenit "cel bun". Si voi pleca!
Nota informativa de subsol de interogatorii la DNA: Laura Codruta Kovesi, vrei sa fii sotia mea? Iti jur ca plecam din tara asta de cacao si-ti voi fi fidel pana la moarte! Sa nu zica lumea doar despre tine "asta da curaj!"
Inchei prin a ilustra in scurtul montaj video vazut pe youtube azi, starea natiunii mele iubite.
Va doresc tot binele din lume, chiar daca mie imi ramane mai putin, God save the queen!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu