luni, 5 martie 2012

Shame on me!


Azi m-a trasnit o intrebare. In masura in care timpul trece peste noi cu folos, pretindem ca evoluam, ca progresam, ca indivizi. Si mai pretindem ca cine stagneaza sau regreseaza e de fapt demn de ignorat. E un nimeni. Si totusi...
De cate ori nu s-a intamplat oare, cel putin in cazul meu, sa evoluez influentand progresul altora? Cine stie de cate ori progresul meu nu a implicat automat stagnarea altora? Sau poate chiar regresul. Sub nicio forma n-o sa-mi fac din asta un subiect de dezbatut la un ceai, nici macar subiect de banc sec nu-i bun.
Un singur lucru l-as face legat de asta. Pentru ca, in unele cazuri, mersul meu inainte a insemnat pentru unii un exemplu si un impuls pozitiv, iar ei, capabili, au facut fix ca mine, nu-mi ramane decat sa ma gandesc cu mila, in cel mai bun caz, la cei care ma arata cu degetul de multe ori si-mi zic: "E numai vina ta!"
E vina taaaaa..... e doar vina taaaaaaaaa
taram tam tam!

Those hills I had to climb
Those corpses I left behind
They say I should regret
They say I should be shamed
But I...

Sa-mi bag chicioarele daca postul asta nu-i the most stupid post ever !!!!!!!!!!
Shame on meeee agaaainnnn!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu