vineri, 11 ianuarie 2013

If I

Daca as fi stiut vreodata ca 13 poate fi atat de norocos pentru mine....
Stiam doar ca-mi poarta noroc. Stiam ca exista un 13/13/13 in care fiu-miu, nascut sub un semn divin, va avea un an de maxim noroc. Stiam ca si pentru mine va veni ziua aia in care sa nu mai cred ca norocul si-l face omul cu mana lui. Stiam ca va veni ziua cand voi crede si eu in destin. 
Dar cu siguranta nu stiam ca pot avea atat de mult noroc dintr-o data. M-am trezit intr-o alta viata, intr-o alta culoare, intr-o alta lume. Simt ca traiesc viata altcuiva, inca sunt bezmetic, ametit. Inca simt ca traiesc un vis. Si usor usor visul asta se intinde. Timpul mi-a devenit dusman dintr-o data. Vreau sa-l grabesc, sa ajung in momentul in care tot ceea ce traiesc si vreau sa traiesc sa fie real. Si atunci voi fi linistit. Si cred ca-mi voi sterge blogul. Sau il voi parasi. Sau il voi da altcuiva, sa-i poarte noroc.
Cine stie cunoaste. Iar eu, dati-va seama, nu intentionez sa-mi dezvalui aici toate gandurile si trairile. Asta-i viata mea si nu e treaba nimanui, precum stiti deja.
Iar cine e alaturi de mine, de inima mea, stie tot.
Atat
Fiti buni si fiti nebuni. Sau invers. Pentru ca merita, zau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu